nedelja, 10. februar 2008

Bil sem absolutno frapiran

...ko mi je natakarica prinesla Laško pivo v strašni, novi steklenici, ki definitivno spominja na steklenico od Heinekena.

Ko mi je prišlo o čem gre, sem že dobil tisto vizijo nostalgije po dobri stari steklenici in mislim, da v prihodnosti ne bo nič bolje.

Groza!

Zgleda, da je Laško pivo zdj postalo "evropsko pivo".

Kriza, kriza.


Aja, pa nov komad mam: Zmerej čakov na to ((mogoče bo jutr konc sveta))

Mogoče je ful relevanten ;)

AJD!

3 komentarji:

medmrezje pravi ...

prejšna flaša je bolš ;)... kumad je pa kul :P

Jan:) pravi ...

seveda je prejšna flaša bolš... sj ne samo, da sm reku, ampak sm tud zapel, da mi gre to, da ma laško novo flaško, na k****

nova flaša ni ok... straši me! preganja me v sanjah! v sanjah! o, ne! ok, mal pretiravam..

Uros pravi ...

lol botte srečni nš laško je gratu slvan dej ga pijejo evropejci...

lol

ni važna zunanjost važna je notranjost